ΜΠΟΥΖΟΚΛΕΙΔΟ ΓΝΗΣΙΟ HONDA TRANSALP 18MM
ΜΠΟΥΖΟΚΛΕΙΔΟ ΓΝΗΣΙΟ HONDA TRANSALP 18MM
Κωδικός: e-9169  

Μπουζόκλειδο γνήσιο HONDA TRANSALP 18mm  89216MJ1000

€27,33  Συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ

Άμεσα διαθέσιμο

Τεμάχια

Θέλετε βοήθεια;

212 1043 000

CB750F21 CB Seven Fifty
CB750F2N CB Seven Fifty
CB750F2R CB Seven Fifty
CB750F2S CB Seven Fifty
CB750F2T CB Seven Fifty
CB750F2V CB Seven Fifty
CB750F2W CB Seven Fifty
CB750F2X CB Seven Fifty
CB750M NIGHTHAWK
CB750N NIGHTHAWK
CBR500FH CBR500F
CBR500FJ CBR500F
CBR500FK CBR500F
CBR500FL CBR500F
CBR500FM CBR500F
CBR600FH 600 Hurricane
CBR600FH CBR600F
CBR600FJ 600 Hurricane
CBR600FJ CBR600F
CBR600FK CBR
CBR600FK CBR600F
CBR600FL CBR
CBR600FL CBR600F
CBX750P21 CBX750 Police
CBX750P21 CBX750P
CBX750P2H CBX750P
CBX750P2L CBX750P
CBX750P2R CBX750P
CBX750P2T CBX750P
CBX750P2V CBX750P
CBX750P2W CBX750P
CBX750PE CBX750P
CBX750PH CBX750P
FMX6505 FMX650
FMX6506 FMX650
FX650X FX650
FX650X Vigor
FX650Y FX650
FX650Y Vigor
NTV600J REVERE
NTV600K REVERE
NTV600M REVERE
NTV650J REVERE
NTV650K REVERE
NTV650L REVERE
NTV650M REVERE
NTV650P NTV
NTV650S NTV
NTV650T NTV
NTV650V NTV
NX500J Dominator
NX500K Dominator
NX500L Dominator
NX500M Dominator
NX500N Dominator
NX500P Dominator
NX500R Dominator
NX500S Dominator
NX500T Dominator
NX500V Dominator
NX500W Dominator
NX500X Dominator
NX6502L Dominator
NX650J Dominator
NX650K Dominator
NX650L Dominator
NX650M Dominator
NX650N Dominator
NX650P Dominator
NX650R Dominator
NX650S Dominator
NX650T Dominator
NX650V Dominator
NX650W Dominator
NX650X Dominator
SLR650V SLR
SLR650W SLR
VFR750FG Interceptor
VFR750FG VFR750F
VFR750FH VFR750F
VFR750FJ VFR750F
VFR750FK VFR750F
XL600VH Transalp
XL600VJ Transalp
XL600VK Transalp
XL600VL Transalp
XL600VM Transalp
XL600VN Transalp
XL600VP Transalp
XL600VR Transalp
XL600VT Transalp
XL600VV Transalp
XL600VW Transalp
XL600VX Transalp
XL650V1 Transalp
XL650V2 Transalp
XL650V3 Transalp
XL650V4 Transalp
XL650V5 Transalp
XL650V6 TRANSALP
XL650VY Transalp
XR400R1 XR400R
XR400R2 XR400R
XR400R3 XR400R
XR400R4 XR400R

Γράψε τις εντυπώσεις σου από τοΜπουζόκλειδο γνήσιο HONDA TRANSALP 18mm

Αν εξυπηρετηθήκατε και μείνατε ικανοποιημένοι από τις υπηρεσίες μας γράψτε τις εντυπώσεις σας ώστε να τις κοινοποιήσουμε εδώ. Ευχαριστούμε εκ των προτέρων.

(Κάντε την αξιολόγηση σας εύκολη στην ανάγνωση και κατανοητή χρησιμοποιώντας Ελληνικούς χαρακτήρες με πεζοκεφαλαία και μην χρησιμοποιείτε greeklish.)

*Βαθμολογία:

Το e-moto.gr αναλαμβάνει να αποστείλει την παραγγελία σας μέσα σε 24 ώρες (κατά τις εργάσιμες ημέρες) για τα είδη που είναι άμεσα διαθέσιμα.
Κατά την διαδικασία της παραγγελία σας ενημερώνεστε ΠΡΙΝ την πληρωμή για το κόστος των μεταφορικών, πάντα από το καλάθι σας.

Όλες οι αποστολές πραγματοποιούνται με την Γενική Ταχυδρομική με εξαίρεση πολύ μεγάλα δέματα σε όγκο που αποστέλλονται με τα ΕΛΤΑ η πολύ βαριά που ανάλογα τον προορισμό διακινούνται με μεταφορικές εταιρείες.

Για παραγγελίες άνω των 85,00 ευρώ σύνολο, τα έξοδα μεταφοράς είναι Δ Ω Ρ Ε Α Ν για όλη την Ελλάδα. Η χρέωση των μεταφορικών για όλες τις αποστολές εντός Ελλάδας σε παραγγελίες κάτω των 85 είναι 5 euro. Αντίστοιχα για Κύπρο είναι ΔΩΡΕΑΝ τα έξοδα αποστολής σε παραγγελίες άνω των 200euro και έως 200 είναι 25 euro.

Θέλουμε να είστε 100% ικανοποιημένοι με την αγορά σας. Αν όμως μετανιώσετε για οποιοδήποτε λόγο, μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, εντός προθεσμίας 15 ημερών Πολιτική Επιστροφών

Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή απορίες μην διστάσετε να επικοινωνήσετε με την φιλική μας ομάδα εξυπηρέτησης πελατών, οι οποίοι θα είναι πάρα πολύ πρόθυμοι να σας βοηθήσουν.

Βρες γνήσια ανταλλακτικά Honda για την μοτοσυκλέτα σου, στις καλύτερες τιμές της αγοράς.

Το 1952 η Honda Motor Co άρχισε να κατασκευάζει τις δικές της μοτοσικλέτες. Την ίδια χρονιά κυκλοφόρησε το Cub, μια μικρή, οικονομική μοτοσικλέτα που "απογείωσε" τις πωλήσεις της εταιρίας. Το Cub,μάλιστα,χαρακτηρίστηκε από πολλούς ως το ιαπωνικό "Model T". Σε κάθε του βήμα και σε κάθε προσπάθειά του ο Χόντα έδειξε ότι δεν του άρεσε να ακολουθεί την δοκιμασμένη οδό.
Πάντοτε ζητούσε το νέο,το πρωτοποριακό. Ήθελε να ακούει τις ιδέες των συνεργατών και υπαλλήλων του και προσπαθούσε να τους δώσει κίνητρα, ώστε να εκφράζονται ελεύθερα και να ανταλλάσσουν απόψεις πάνω στα ζητήματα της δουλειάς τους. Χαρακτηριστικό είναι, μάλιστα, ότι στο χώρο εργασίας δεν ήταν "κλεισμένος" στο δικό του γραφείο, αλλά κυκλοφορούσε ανάμεσα στους εργαζομένους ώστε να τους βλέπει, να τους συμβουλεύει, αλλά και να τον νιώθουν σαν έναν από αυτούς.
Οι αγώνες:

O Χόντα συνέχισε να ταξιδεύει και να παρακολουθεί αγώνες "κατασκοπεύοντας" τις μοτοσικλέτες του ανταγωνισμού. Στη συνέχεια συνέλεξε τα στοιχεία και τα παρέδωσε στους μηχανικούς, ζητώντας τους να ξεπεράσουν τα καθιερωμένα σε όλους τους τομείς. Αυτή η τακτική οδήγησε την εταιρεία του στην κορυφή στους διεθνείς αγώνες, κάτι που έφερε και μεγάλη αύξηση των πωλήσεων. Το 1959, η Χόντα ήταν πρώτη σε πωλήσεις στην Ιαπωνία με 285.000 μονάδες. Δυο χρόνια αργότερα πουλούσε 100.000 μονάδες το μήνα. Το (1959) ξεκινά τις δραστηριότητές της και στις Η.Π.Α., όπου το 1963 κατακτά την κορυφή των πωλήσεων.
Σήμερα η εταιρία, που πριν από 50 περίπου χρόνια ξεκίνησε την κατασκευή "δικών της" οχημάτων, είναι ο Νο 1 κατασκευαστής μοτοσικλετών (και 1η στο αντίστοιχο πρωτάθλημα MotoGP) και 9ος μεγαλύτερος κατασκευαστής αυτοκινήτων, παγκοσμίως, έχοντας προσφέρει στο χώρο κορυφαίες τεχνολογικές λύσεις και ιδέες (κινητήρες Vtec, ενεργητική τετραδιεύθυνση, υβριδικά αυτοκίνητα ενεργειακές κυψέλες -FCX- και πολλά άλλα) ενώ προσφάτως έκανε την είσοδό της και σε έναν εντελώς νέο γι' αυτήν χώρο, αυτόν της αεροναυπηγικής. Το σημαντικότερο, όμως, είναι ότι η Χόντα διατηρεί στο ακέραιο τη φιλοσοφία του ιδρυτή της, που βασίζεται στην προσφορά αξιόπιστων και -προπάντων- τεχνολογικά προηγμένων προϊόντων.