ΚΑΡΒΟΥΝΑΚΙΑ ΜΙΖΑΣ ΣΕΤ ΓΝΗΣΙΑ HONDA  ( R )
ΚΑΡΒΟΥΝΑΚΙΑ ΜΙΖΑΣ ΣΕΤ ΓΝΗΣΙΑ HONDA  ( R )
Κωδικός: e-4014  

Καρβουνάκια μίζας σετ γνήσια HONDA ( R ) 31206KW1_KIT

€48,31  Συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ

Άμεσα διαθέσιμο

Σετ

Θέλετε βοήθεια;

212 1043 000

Το ΚΙΤ περιλαμβανει:
31206-KW1-901
31201-KS5-901

ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΜΟΝΤΕΛΑ

CB750F21 CB Seven Fifty
CB750F2N CB Seven Fifty
CB750F2R CB Seven Fifty
CB750F2S CB Seven Fifty
CB750F2T CB Seven Fifty
CB750F2V CB Seven Fifty
CB750F2W CB Seven Fifty
CB750F2X CB Seven Fifty
CB750M NIGHTHAWK
CB750N NIGHTHAWK
CBF2504 CBF250
CBF2506 CBF250
CG125ES4 CG125 TITAN ES
CG125ES7 CG125 TITAN ES
CG125M1 CG125
CLR125W City Fly
CN250J Spazio
CN250L Spazio
CN250M Spazio
CN250P Helix
CN250R Spazio
CN250S Spazio
CN250T Spazio
CN250V Spazio
CN250X Spazio
CRF230F3 CRF230F
CRF230F4 CRF230F
CRF230F5 CRF230F
CRF230F6 CRF230F
CRF230F7 CRF230F
FES2501 Foresight
FES2502 Foresight
FES2505 Foresight
FES250W Foresight
FES250X Foresight
FES250Y Foresight
FL400RK FL400R
FL400RL FL400R
NSS2501 JAZZ
NSS2501 JAZZ ES
NSS2502 FORZA
NSS2503 JAZZ ES
NSS2504 JAZZ ES
NSS250A1 JAZZ ES ABS
NSS250A3 JAZZ ES ABS
NSS250A4 JAZZ ES ABS
NSS250EX5 FORZA EX
NSS250EX7 FORZA EX
NSS250X5 FORZA X
NSS250X7 FORZA X
NX125K Transcity
NX125S Transcity
NX125V Transcity
NX2502L Dominator 250
NX2502P Dominator 250
NX250J Dominator 250
NX250K Dominator 250
NX250L Dominator 250
NX250M Dominator 250
NX250P Dominator 250
RVF400RR RVF400R
RVF400RT RVF400R
TRX200D FOURTRAX 200
TRX200DM FOURTRAX 200
TRX200DN FOURTRAX 200
TRX200DP FOURTRAX 200
TRX200DR FOURTRAX 200
TRX200DS FOURTRAX 200
TRX200DT FOURTRAX 200
TRX200DV FOURTRAX 200
TRX200DV FourTrax Type II
TRX200L FOURTRAX 200
TRX200M FOURTRAX 200
TRX300EX1 SPORTRAX 300EX
TRX300EX2 SPORTRAX 300EX
TRX300EX3 SPORTRAX 300EX
TRX300EX4 FOURTRAX 300EX
TRX300EX5 FOURTRAX 300EX
TRX300EX6 SPORTRAX 300EX
TRX300EX7 SPORTRAX 300EX
TRX300EX8 TRX300EX
TRX300EXP FOURTRAX 300EX
TRX300EXR FOURTRAX 300EX
TRX300EXS FOURTRAX 300EX
TRX300EXT FOURTRAX 300EX
TRX300EXV FOURTRAX 300EX
TRX300EXW FOURTRAX 300EX
TRX300EXX FOURTRAX 3

Γράψε τις εντυπώσεις σου από τοΚαρβουνάκια μίζας σετ γνήσια HONDA ( R )

Αν εξυπηρετηθήκατε και μείνατε ικανοποιημένοι από τις υπηρεσίες μας γράψτε τις εντυπώσεις σας ώστε να τις κοινοποιήσουμε εδώ. Ευχαριστούμε εκ των προτέρων.

(Κάντε την αξιολόγηση σας εύκολη στην ανάγνωση και κατανοητή χρησιμοποιώντας Ελληνικούς χαρακτήρες με πεζοκεφαλαία και μην χρησιμοποιείτε greeklish.)

*Βαθμολογία:

Το e-moto.gr αναλαμβάνει να αποστείλει την παραγγελία σας μέσα σε 24 ώρες (κατά τις εργάσιμες ημέρες) για τα είδη που είναι άμεσα διαθέσιμα.
Κατά την διαδικασία της παραγγελία σας ενημερώνεστε ΠΡΙΝ την πληρωμή για το κόστος των μεταφορικών, πάντα από το καλάθι σας.

Όλες οι αποστολές πραγματοποιούνται με την Γενική Ταχυδρομική με εξαίρεση πολύ μεγάλα δέματα σε όγκο που αποστέλλονται με τα ΕΛΤΑ η πολύ βαριά που ανάλογα τον προορισμό διακινούνται με μεταφορικές εταιρείες.

Για παραγγελίες άνω των 85,00 ευρώ σύνολο, τα έξοδα μεταφοράς είναι Δ Ω Ρ Ε Α Ν για όλη την Ελλάδα. Η χρέωση των μεταφορικών για όλες τις αποστολές εντός Ελλάδας σε παραγγελίες κάτω των 85 είναι 5 euro. Αντίστοιχα για Κύπρο είναι ΔΩΡΕΑΝ τα έξοδα αποστολής σε παραγγελίες άνω των 200euro και έως 200 είναι 25 euro.

Θέλουμε να είστε 100% ικανοποιημένοι με την αγορά σας. Αν όμως μετανιώσετε για οποιοδήποτε λόγο, μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, εντός προθεσμίας 15 ημερών Πολιτική Επιστροφών

Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή απορίες μην διστάσετε να επικοινωνήσετε με την φιλική μας ομάδα εξυπηρέτησης πελατών, οι οποίοι θα είναι πάρα πολύ πρόθυμοι να σας βοηθήσουν.

Βρες γνήσια ανταλλακτικά Honda για την μοτοσυκλέτα σου, στις καλύτερες τιμές της αγοράς.

Το 1952 η Honda Motor Co άρχισε να κατασκευάζει τις δικές της μοτοσικλέτες. Την ίδια χρονιά κυκλοφόρησε το Cub, μια μικρή, οικονομική μοτοσικλέτα που "απογείωσε" τις πωλήσεις της εταιρίας. Το Cub,μάλιστα,χαρακτηρίστηκε από πολλούς ως το ιαπωνικό "Model T". Σε κάθε του βήμα και σε κάθε προσπάθειά του ο Χόντα έδειξε ότι δεν του άρεσε να ακολουθεί την δοκιμασμένη οδό.
Πάντοτε ζητούσε το νέο,το πρωτοποριακό. Ήθελε να ακούει τις ιδέες των συνεργατών και υπαλλήλων του και προσπαθούσε να τους δώσει κίνητρα, ώστε να εκφράζονται ελεύθερα και να ανταλλάσσουν απόψεις πάνω στα ζητήματα της δουλειάς τους. Χαρακτηριστικό είναι, μάλιστα, ότι στο χώρο εργασίας δεν ήταν "κλεισμένος" στο δικό του γραφείο, αλλά κυκλοφορούσε ανάμεσα στους εργαζομένους ώστε να τους βλέπει, να τους συμβουλεύει, αλλά και να τον νιώθουν σαν έναν από αυτούς.
Οι αγώνες:

O Χόντα συνέχισε να ταξιδεύει και να παρακολουθεί αγώνες "κατασκοπεύοντας" τις μοτοσικλέτες του ανταγωνισμού. Στη συνέχεια συνέλεξε τα στοιχεία και τα παρέδωσε στους μηχανικούς, ζητώντας τους να ξεπεράσουν τα καθιερωμένα σε όλους τους τομείς. Αυτή η τακτική οδήγησε την εταιρεία του στην κορυφή στους διεθνείς αγώνες, κάτι που έφερε και μεγάλη αύξηση των πωλήσεων. Το 1959, η Χόντα ήταν πρώτη σε πωλήσεις στην Ιαπωνία με 285.000 μονάδες. Δυο χρόνια αργότερα πουλούσε 100.000 μονάδες το μήνα. Το (1959) ξεκινά τις δραστηριότητές της και στις Η.Π.Α., όπου το 1963 κατακτά την κορυφή των πωλήσεων.
Σήμερα η εταιρία, που πριν από 50 περίπου χρόνια ξεκίνησε την κατασκευή "δικών της" οχημάτων, είναι ο Νο 1 κατασκευαστής μοτοσικλετών (και 1η στο αντίστοιχο πρωτάθλημα MotoGP) και 9ος μεγαλύτερος κατασκευαστής αυτοκινήτων, παγκοσμίως, έχοντας προσφέρει στο χώρο κορυφαίες τεχνολογικές λύσεις και ιδέες (κινητήρες Vtec, ενεργητική τετραδιεύθυνση, υβριδικά αυτοκίνητα ενεργειακές κυψέλες -FCX- και πολλά άλλα) ενώ προσφάτως έκανε την είσοδό της και σε έναν εντελώς νέο γι' αυτήν χώρο, αυτόν της αεροναυπηγικής. Το σημαντικότερο, όμως, είναι ότι η Χόντα διατηρεί στο ακέραιο τη φιλοσοφία του ιδρυτή της, που βασίζεται στην προσφορά αξιόπιστων και -προπάντων- τεχνολογικά προηγμένων προϊόντων.